طراحي سايت ورزش

اين وبلاگ مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد است

طراحي سايت ورزش

۴۴ بازديد

به دليل وجود طراحي سايت در مشهد   تنوع و وسعت زياد رشته هاي ورزشي و طرفداران و علاقمندان به آن ها مشتريان طراحي سايت ورزشي نيز بسيار زياد هستند. سايت هاي ورزشي خود به شكل هاي مختلفي طراحي مي شوند مانند سايت هاي خبري، اطلاعاتي يا فروشگاهي كه هر كدام از آن ها مي تواند مختص به يك رشته ورزشي خاص يا درباره مهم ترين مسائل مربوط به تمام رشته هاي ورزشي باشد. همانطور كه از نام آن پيداست در يك سايت خبري ورزشي اخبار مهم در زمينه ورزش قرار داده مي شود، همچنين سايت هاي فروشگاهي ورزشي مي توانند لوازم ورزشي (لباس، كفش، ساك، انواع توپ ها و…) خود را در اين سايت به فروش برسانند. سايت هاي اطلاعاتي ورزشي نيز مطالب مفيدي درباره ورزشكاران و يا انواع ورزش ها و فوايد آن ها و… را ارائه مي دهند. معرفي هر رشته ورزشي و تاريخچه آن، نمايش نتايج آنلاين مسابقات ورزشي، آگهي و تبليغات، معرفي مربيان و باشگاه هاي ورزشي و… از جمله فعاليت هايي است كه يك سايت ورزشي مي تواند انجام دهد. طراحي سايت ورزشي از اين جهت براي باشگاه ها و مربيان سودآور مي باشد كه مي توانند با طراحي چنين سايتي رشته ورزشي و زمينه فعاليت و همچنين نحوه عملكرد خود را بهتر به ديگران معرفي كنند و از اين طريق جوانان و نوجوانان را دعوت به فعاليت در رشته ورزشي مربوطه نمايند. همچنين طراحي سايت ورزشي و ارائه اطلاعات مفيد درباره هر رشته ورزشي به نوجواناني كه قصد شروع فعاليت ورزشي را دارند كمك مي كند تا با شناختن رشته هاي مختلف بهتر بتوانند ورزش مورد علاقه خود را انتخاب نمايند. بنابراين نبايد اطلاعات اشتباه در چنين سايت هايي قرار داد. همچنين اگر سايتي كه طراحي مي كنيد يك سايت خبري ورزشي مي باشد بايد اخبار به روز رساني شوند و خبرها دقيق و موثق باشند تا كاربر را دچار گمراهي نكنند.

طراحي اختصاصي وب سايت ورزشياگر به عنوان مدير يك باشگاه ورزشي يا مربي ورزشي مي خواهيد براي خود سايت حرفه اي و اختصاصي داشته باشيد، مي توانيد بخش هاي مورد نياز در رابطه با رشته ورزشي مورد نظر و همچنين نياز كاربران از سايت را در اختيار ما قرار داده و مشخص كنيد كه هدفتان از طراحي اين سايت چيست تا ما برايتان سايتي حرفه اي، جذاب و منحصربفرد طراحي كنيم. علاوه بر ظاهر و قالب اختصاصي، ما سايتي سئو و بهينه سازي شده با اصول و قواعد مطابق با استاداردهاي گوگل به شما ارائه مي دهيم. همچنين طراحي سايت ورزشي توسط تيم ابر آي تي به شكلي صورت مي گيرد كه شما بعد از طراحي براحتي بتوانيد محتوا و بخش هاي مختلف سايت را تغيير داده و به روز رساني نماييد. اين كار توسط يك پنل مديريتي ساده صورت مي گيرد، اين پنل طوري طراحي مي شود كه هر فرد حتي با اطلاعات بسيار كم درباره مديريت وبسايت بتواند به سادگي سايت را اداره كند.
نكاتي كه در طراحي سايت ورزشي بايد به آن ها توجه شودمعمولا هر سايتي ويژگي هاي منحصر بفرد خود را دارد و لازم است در طراحي به يك سري نكات توجه شود تا يك سايت خوب و متناسب به عمل آيد. در طراحي سايت ورزشي نيز با توجه به ويژگي هاي خاصي كه دارد بايد نكاتي را رعايت كرد كه به بهتر شدن سايت شما كمك مي كند.
درصد بيشتر مخاطبان سايت هاي ورزشي را آقايان تشكيل مي دهند، بنابراين كاربران آقا بيشتر مورد توجه قرار مي گيرند، بخصوص در رشته هايي كه آقايان بيشتر به آن ها علاقمند هستند.جوانان بين ۲۵ تا ۳۴ سال زماني بيشتر از يك ساعت را در ماه صرف ديدن سايت هاي ورزشي مي كنند، پس طراحي سايت ورزشي بايد جوان پسند باشد.درست است كه تعداد كاربران آقا در بازديد از سايت هاي ورزشي بيشتر است اما بانوان نيز روز به روز بيشتر به پيگيري مطالب ورزشي و ديدن مسابقات تمايل پيدا مي كنند پس مي بايست مخاطبان خانم را هم در طراحي سايت ورزشي خود در نظر داشته باشيد.علاوه بر طراحي سايت ورزشي از شبكه هاي اجتماعي هم استفاده نماييد و در طراحي سايت خود اين امكان را قرار دهيد تا كاربران بتوانند مطالب داخل سايت را در ديگر شبكه هاي مجازي مانند توئيتر يا فيسبوك و… به اشتراك بگذارند.نكته قابل توجه ديگر در طراحي سايت ورزشي ريسپانسيو بودن آن است، به اين صورت كه با موبايل نيز قابل مشاهده باشد، به اين جهت كه بيشتر مخاطبان سايت هاي ورزشي از طريق موبايل اخبار و مطالب ورزشي را دنبال مي كنند.رعايت سادگي در طراحي نيز بايد مورد توجه قرار گيرد، طراحي سايت ورزشي بايد ساده باشد تا كاربران مختلف با هر سطح سواد و اطلاعات بتوانند مطالب مورد نياز خود را بيابند. سعي كنيد از بكار بردن عناصر غير ضروري بپرهيزيد و بيشتر به نياز كاربران و علاقه آن ها توجه نماييد.در طراحي سايت ورزشي بايد به مساله فونت و فضاي خالي توجه داشته باشيد. در چنين سايتي به علت حجم زياد مطالب مي بايست طوري طراحي شود كه خواندن آن ها براي كاربر راحت باشد. بهتر است در سايت ورزشي خود از فونت هاي ساده و بزرگ (حداقل ۱۴ پيكسل) استفاده نماييد. فضاي سفيد خالي كنار نوشته ها نيز از خستگي چشم كاربر جلوگيري مي كند و موجب ايجاد تمركز بيشتر روي متن مي شود.اگر صاحب يك باشگاه يا يك تيم ورزشي هستيد و برند خاصي داريد، بايد طراحي سايت ورزشي خود را به گونه اي انجام دهيد كه نمايانگر برند شما باشد. زماني كه فردي وارد سايت شد با ديدن رنگ ها و المان هاي استفاده شده در سايت متوجه شود كه اين سايت مربوط به كدام برند ورزشي مي باشد.قبل از برگزاري مسابقات مهم رشته ورزشي مرتبط با سايت شما اطلاعات پخش مسابقه را حتما به صورت دقيق با ذكر تاريخ و ساعت در وب سايت خود نمايش دهيد تا مخاطبان سايتتان مجبور نباشند براي دريافت اين اطلاعات به سايت هاي ديگر مراجعه كنند، اين در واقع يكي از مهم ترين بخش هاي يك سايت ورزشي مي باشد.قرار دادن اطلاعات تماس در اختيار كاربران دسترسي آن ها به باشگاه يا شخص شما را راحت تر مي كند. سعي كنيد اطلاعات تماس درست و آدرس دقيق را ثبت نماييد و يا لينك پروفايل شبكه هاي اجتماعي خود، اطلاعات تماس و يك فرم تماس در صفحه تماس با ما در سايت ورزشي خود قرار دهيد.




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.