UI و UX در طراحي وب سايت چيست؟

اين وبلاگ مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد است

UI و UX در طراحي وب سايت چيست؟

۴۵ بازديد


UI و UX در طراحي سايت چه است؟در طراحي سايت در مشهد  دو واژه UX و UI بسيار به كارگيري ميگردد و تيتر شغلي برخي از طراحان تارنما UX Designer و برخي ديگر UI Designer ميباشد. تفاوت اين دو در كجاست كه درين نوشته ي علمي همت دارم تفاوت في مابين اين دو آيتم را كاملا براي شما واضح سازي نمايم.
به طور بسيار بي آلايش UI كه مخفف User Interface design هست بخشي از طرح است كه هنگامي كه استفاده كننده در هم اكنون رويت تارنما ميباشد آن را مشاهده مي كند و UX كه مخفف User Experience design است به تجربه مخاطب از رويت تارنما گفته مي بشود.
UX چه مي‌باشد؟User Experience - UX مشتمل بر خلق، وضعيت و احساست استفاده كننده در باب به كارگيري از يك كالا و يا اين كه سيستم خاص گفته مي‌گردد. تجربه استفاده كننده مشتمل بر جنبه هاي عملي، تجربي، موءثر ، مضمون‌ دار و جنبه هاي باارزش اثر متقابل آدم و كامپيوتر و جنس است، كه مشتمل بر فهم استفاده كننده از جنبه هاي متعدد سيستم دربرگيرنده كاربرد، آساني در به كارگيري و سود وري هست. مبتني بر تعريف‌و‌تمجيد ISO تيتر user experience دربرگيرنده همگي عاطفه ها، اعتقادات، مزيت ها، جواب هاي فيزيكي و ديوانه، رفتارها و اجراها پيش از مدت به كارگيري، در طول به كار گيري و بعد اطلاق مي شود.
وظيفه طراح سايت چيزي بيشتراز پباده سازي محيطي خوشگل براي سايت شما هست كه طراح بايد هيجان و احساسات يوزرها شما‌را در لحاظ بگيرد و تارنما را به نحوي پباده سازي كند تا سايت شما رابطه رمانتيك برقرار كند. طراح وبسايت يك كدام از مهترين اعضاي مجموعه شما مي‌باشد كه در حالتي كه كه عمل خويش را به صدق انجام دهد تاثير بسيار مثبتي در كسب و فعاليت شما خواهد داشت . برند زاكربرگ توليدكننده صورت بوك ميز طراحان وبسايت خويش را مجاورت ميز خويش قرار داده بود تا به‌اين وسيله هم عمل وي را دائما زير لحاظ داشته باشد و هم بتواند خط مشي و نگرش هاي خويش را دائما به وي منتقل كند تا به‌اين وسيله طراح با شعور بهتر عمل وبسايت پباده سازي هاي مفهومي تري را ارائه كند. مهندسان در فعاليت ساخت سايت نصيب هايي را پياده سازي مي كنند كه استفاده كننده مشاهده نمي كند و منطق و اصول عمل را پياده سازي مي كنند هم اكنون آنكه طراحان سايت رابط كاربري وبسايت را پياده سازي مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.