چرا طراحي سايت با وردپرس در ميان مردم محبوب شد؟

اين وبلاگ مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد است

چرا طراحي سايت با وردپرس در ميان مردم محبوب شد؟

۵۳ بازديد


وردپرس، كمپاني‌هاي پباده سازي وردپرس، طراحي سايت در مشهد  با وردپرس، پباده سازي فروشگاهي وردپرس، قالب‌هاي وردپرس، ساخت وب سايت فن‌اي وردپرس و… كلماتي مي باشند كه احتمالا زياد با آنها رو به رو گرديده‌ايد، البته چرا؟ چرا وردپرس تا اين اندازه ميان كمپاني‌هاي گسترده و كوچك دوستداشتني شده‌است؟ به چه شكل توانست وسعت عظيمي از كمپاني‌ها را به سوي خويش جذب نمايد؟ چه‌گونه وردپرس توانست رقباي خويش را از ميدان رقابت بيرون نمايد؟
درين نوشته ي علمي به ارزيابي پاسخ كل اين سوال هاي خوا‌هيم پرداخت تا شيوه وصال وردپرس به جايگاهي كه اكنون در آن قراردارد را پيداكنيم.  

وردپرس در سال ۲۰۰۳ بوسيله شخصي به اسم مت مولنوگ منتشر شده‌است. در اولِ فعاليت تحت عنوان يك سيستم وب لاگ نويسي به صورت بدون‌پول در مشت همگي عموم قرار داده شد تا تجهيزات خير در مشت وب لاگ‌نويسان قرار دهد. با سپري شد مدت وردپرس متناسب با منظور‌هاي يوزرها خويش تجهيزات جديدي را ارائه كرد كه منجر عشق‌مندي هرچه بيشتر آنان شد و روز آپ ديت يوزرها بيشتري به وردپرس روي آوردند به سيرتكامل‌اي كه در سال‌هاي اخير تحت عنوان دوست داستني‌ترين سيستم مدير محتوا از آن حافظه مي شود.
به عبارتي‌طور كه گفته شد وردپرس يك سيستم مدير محتواي كدباز(open source) ميباشد كه با گويش پي‌اچ‌پي(PHP) مندرج‌ميباشد و بوسيله MySQL پشتيباني مي گردد كه طراحي وب سايت با وردپرس را براي اشخاص كارشناس ريلكس‌خيس مي‌نمايد.
در دنياي غرق تكنولوژي امروز، كمپاني‌هاي گسترده و كوچك متعددي در سرتاسر جهان وجود دارا‌هستند كه از اين سيستم براي ساخت وب سايت به كار گيري مي‌نمايند كه‌اين پروسه تخت گاز در هم اكنون پيشرفت ميباشد. پيرو مثال‌هايي از كمپاني‌هاي وسيع در باطن و بيرون از كشور‌ايران را براي شما اسم ميبريم تا بدانيد با يك سيستم شل و قابل دسترس مانند وردپرس مي‌قدرت پيروزي‌هاي عظيمي به دست‌آورد.
مثال‌هاي طراحي وب سايت با وردپرس در بيرون از كشور ايران:BBC AmericaMicrosoft NewsThe Walt Disney CompanyFacebook Newsroomمثال‌هاي طراحي وب سايت با وردپرس در باطن كشور‌ايران:پزشك معالج درودمرز و بوم دانلودديجي محصول مگديجياتوعوارض برد وردپرسدرين قسمت قصد داريم عارضه ها برد وردپرس را با يكديگر تحليل كنيم و پاسخ اين پرسش اصلي كه چه شد وردپرس توانست رقباي خويش را كنار بزند و ميان يوزرها و طراحان تارنما دوست داستني گردد را بيابيم.
۱ـ وردپرس بدون پول و متن گشوده ميباشد.
يكي‌از مزاياي اصلي وردپرس در معاش لبريز هزينه امروزه بدون‌پول بودن آن ميباشد. از به عبارتي اولِ فعاليت وردپرس متن گشوده و به صورت بدون پول در چنگ طراحان وب سايت و يوزرها قرار داده‌شد تا بتوانند سواي هزينه نخستين متعددي تارنما ما يحتاج كسب و فعاليت خويش را فعال سازي نمايند. بهتر ميباشد بدانيد عامل مجاني بود وردپرس به عبارتي متن گشوده بودن آن ميباشد.
وردپرس با ارائه پلاگين‌هاي مختلف به يوزرها اين قابليت را بخشيد تا بتوانند امور را سريع‌خيس و راحت‌خيس انجام دهند و فارغ از نياز به علم اپليكيشن‌نويسي تجهيزات متعددي را به سايت خويش اضافه نمايند. بعضا از اين پلاگين‌ها به طور مجاني قابل به كارگيري براي يوزرها ميباشد البته پلاگين‌هاي توسعه يافته‌خيس را مي بايست با هزينه يه خرده خريداري نمايند.
هنگامي كه از وردپرس براي فعال سازي وبسايت خويش استعمال مي كنيد مطمئن باشيد ميزان دارايي شما هدر نمي‌رود چون چاره انعطاف‌پذير و تست گرديده‌اي را گزينش كرده‌ايد.
۲ـ وردپرس يك CMS معمولي براي اشخاص تازه كار ميباشد.خوشبختانه آغاز فعاليت با وردپرس بسيار معمولي و سهل وآسان ميباشد،‌ حتي در صورتيكه شما يك شخص تماما مبتدي و تازه كار در اين مورد باشيد براي فعال سازي يك وبسايت كاربردي نياز به علم نرم افزار‌نويسي نداريد. به علاوه اينكه پنل مدير(admin dashboard) بسيار قابل فهم و شعور ميباشد و يوزرها به راحتي مي توانند از آن استعمال نمايند. 
پس در شرايطي كه در موضوع طراحي وب هنوز تجربه متعددي نداريد به هيچ وجه نگران نباشيد،‌ شما مي توانيد با گشت و گذار در منو‌هاي وردپرس با نصيب‌ها و قابليت و امكان‌هاي متعدد آن آشنا گرديد و در شكل گمراهي، در هر قسمت راهنماهايي درنظرگرفته شده كه مي‌قدرت از آن ها استفاده نمود.
۳ـ پلاگين‌هاي وردپرس در طراحي وب شما اقتدار و انعطاف‌پذيري متعددي ميبخشند.هسته وردپرس خصوصيت‌هاي مهمي را ارائه ميدهد البته اكثري از وب سايت‌ها عملكردهاي بيشتري نياز دارا‌هستند،‌ درين هنگام پلاگين‌ها وارد مي شوند چون اين ابزارها ميتوانند طراحي وب وردپرسي و سعي وب سايت شمارا با سهولت تهيه نمايند.
تا كنون اكثري از اين پلاگين‌ها ارائه گرديده و اكثر اوقات آنان به طور مجاني در چنگ همگي يوزرها قرار داده گرديده‌اند تا در شكل نياز از آنها به كار گيري نمايند.
روانشناسي رنگ در ساخت سايت چه گونه به ما ياري مي‌نمايد؟در حالي كه پلاگين‌ها بسيار جالب و كاربردي مي‌باشند، شما احتمالاً صرفا به تني چند از اين پلاگين‌ها براي به كار گيري در سايت خويش نياز داريد. تنها پلاگين‌هاي لازم خويش را نصب كرده و كل همت خويش را براي پرهيز از سعي تكراري انجام دهيد. پلاگين‌هاي تكراري مي توانند سبب ساز به تداخل عملكردهايي شوند كه به نوبه خويش ميتوانند به وب سايت شما زخم برسانند.
۴ـ خصوصيت هاي امنيتي وردپرس وقار ذهن را آماده مي‌نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.