بهترين روش راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي چيست؟

اين وبلاگ مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد است

بهترين روش راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي چيست؟

۳۹ بازديد

بهترين روش راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي چيست؟


شايسته ترين  طراحي سايت در مشهد  طرز فعال‌ساز‌ي فروشگاه آنلاين چه مي باشد؟شايسته ترين طريق فعال سازي فروشگاه آنلاين چه است؟امروزه با اعتنا به همگي‌گير شدن استعمال از وب و فضاي مجازي ديگر كمتر كسي مي باشد كه كلمه و واژه‌هايي مانند فروشگاه آنلاين، فروشگاه اينترنتي و كسب‌ و فعاليت ديجيتال را نشنيده باشد.
به نقل از ايسنا، بنابراعلام ژاكت، با دقت به حجم فضاي مجازي و نبود محدوديت‌هاي فضاهاي سنتي، به طور تقريبً هر كسي گرايش دارااست كه سهمي از آن داشته باشد و به‌ نوعي از آن درآمدزايي نمايد.
اپيدمي شدن COVID-19 نيز بر اهميت اين قضيه براي كسب‌ و امور افزوده ميباشد و كمتر كسي وجود دارااست كه بيزينس داشته باشد البته به انديشه راه اندازي فروشگاه آنلاين نيفتاده باشد.
فروشگاه آنلاين چه مي‌باشد و چه خصوصيت هايي دارااست؟
به‌طوركلي ‌تارنما‌هايي كه در آن قابليت شناخت با ويژگي ها يك يا اين كه يكسري فرآورده براي بازديدكنندگان آماده ميباشد و مي توانند با به كار گيري از يك بستر قابل انعطاف‌افزاري، آن محصول ها را خريداري نمايند، فروشگاه آنلاين گفته ميگردد.
از مهمترين مزاياي تشكيل داد دكان‌ اينترنتي مي‌اقتدار به موردها ذيل اشاره نمود:
. ارائه تصوير بديهي و بهتر از كسب‌وكار، كمپاني يا اين كه سازمان
. سرويس ها بهتر، سريع‌خيس و كيفيت بالا فراتر به مخاطبين
. دسترسي شبانه‌روزي مشتري به توليدها موردنظر
. عدم محدوديت وقتي و جغرافيايي
. هزينه زير‌خيس براي فعال‌سازي در مقايسه با كسب‌وكار سنتي
. قابليت ورود به كل بازارهاي كشوري و جهاني و حذف واسطه‌ها با مشتريان
. قابليت و امكان ساخت‌و‌ساز نشاني اينترنتي منحصر
. ارائه آمار ظريف از عمل‌هاي دكان
. امكان اتصال به سامانه ارسال پيامك و پست الكترونيك
شايسته ترين طريق ايجاد كرد فروشگاه آنلاين
براي راه اندازي فروشگاه آنلاين طريق‌هاي مختلفي وجود داراست؛ براي مثال به كار گيري از دكان سازها، به كار گيري از پلتفرم‌هاي مهيا مانند مجنتو و اپن كارت، نرم‌افزار‌نويسي منحصر و... البته بنابر تجربه‌ي ما شايسته ترين، معمولي‌ترين، اقتصادي‌ترين و مطمئن‌ترين طرز ايجاد كرد فروشگاه آنلاين به كار گيري از پلتفرم وردپرس و ووكامرس ميباشد.
بيش تر از ۸۰ درصد تارنما‌هاي فروشگاهي سرزمين با به كارگيري از ووكامرس فعال‌ساز‌ي گرديده‌اند و اين عموميت و استقبال، خويش مهر تاييدي بر اين ادعاست.
قدم‌هاي مورد نياز براي فعال‌سازي فروشگاه آنلاين
در صورتيكه بخواهيم به‌طور خلاصه ذكر كنيم كه چه‌طور مي توانيد با وردپرس خودتان شخصا و سواي نياز به علم اپ‌نويسي مبادرت به تشكيل داد فروشگاه آنلاين نمائيد، ميتوانيم پروسه آن را در پنج گام ذكر كنيم:
گام نخستين خريد يك دامنه اينترنتي ميباشد؛ به عنوان مثال isna.com دامنه خبرگزاري ايسنا هست. شما ميتوانيد از وب سايت nic.ir براي فروشگاه آنلاين خويش دامنه دلخواهتان را با پسوند ir خريداري كنيد.
گام دوم تعيين يك قالب فروشگاه آنلاين ميباشد. شما مي توانيد در گوگل سرچ نماييد قالب فروشگاهي. همواره گوگل معتبرترين مرجع را به‌تيتر فيض اوليه در جست‌وجو معرفي مي‌كند.
با كليك روي سكو اوليه نتيجه ها با ليستي از قالب‌هاي مهيا براي ايجاد كرد فروشگاه آنلاين مواجه مي شود. بعداز تعيين قالبي كه از تمامي حيث با ذوق و سليقه و نياز شما منطبق داشته باشد ميتوانيد به قدم سوم برويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.