Hero Header در طراحي سايت

اين وبلاگ مرجع كامل مقالات طراحي سايت در مشهد است

Hero Header در طراحي سايت

۳۵ بازديد

Hero Header در طراحي سايت


Hero Header در ساخت وب سايتتكنيك hero header در ساخت وب سايت ماهريك كدام از بروزترين و دوست داستني ترين تكنيك هاي طراحي سايت در مشهد  اكنون به كارگيري از تصاوير گرانقدر در قسمت بالايي وبسايت ميباشد، البته خير تنها يك تصوير گران قدر بي آلايش. در واقعيت از تصويري جالب و تاثيرگذار به ياور مقدار مقداري متن به كار گيري مي گردد كه به اندازه برگه اكران به حيث رسد. زماني از اينگونه تصاويري در ابتدا ترين نصيب برگه مصرف شود به آن تكنيك hero header در طراحي وب سايت ميگويند. همچون هدر كاغذ مهم وبسايت وبسيما، هنگام ورود به برگه مهم اولي چيزي كه به چشم مي‌خورد يك هدر گرانقدر ميباشد كه به اندازه مجموع كاغذ اكران بوده و با تحت آوردن اسكرول مي قدرت قسمت هاي بعدي تارنما را ديد.
حالا به چه شكل مي اقتدار از تكنيك hero header در طراحي وب غايت به كارگيري را موفقيت؟ به چه ابزاري برا
در اينجا به يك‌سري موعظه براي به كار گيري از هدر تبارك كه ميتوانيد از آنان در طراحي وب سايت خويش به كار گيري فرماييد، پرداخته ايم.
تكنيك Hero header در طراحي وب سايت چه چيزي است؟Hero header به كار گيري از تصاوير تعالي و متن هايي ميباشد كه در بالاي برگه مهم تارنما و يا اين كه تمامي ي صفحه ها وب سايت نشان داده مي شود. hero header به طور هاي متنوعي قادر است تنظيم گردد، تصاوير گران قدر، تصاويري توام با متن ، تصاوير اسلايدري، تصاوير اثبات و يا اين كه متحرك و كليپ مثلا مواقعي مي باشند كه در تهيه و تنظيم ي hero header مي قدرت از آن‌ها بهره برد.
تصاوير hero اولي چيزي ميباشد كه در تارنما مشاهده مي شود و پباده سازي آن منجر مي گردد كه استفاده كننده به مشاهده وبسايت عشق مند
تكنيك Hero header در طراحي وب معمولا توكل بر مسائلي زيرا فونت نوشته ها، به كار گيري از رنگ هاي محصور والمان هاي گرافيكي معمولي داراست. ساير ي المانها در حوالي تصاوير قرار ميگيرند، مي اقتدار لوگو، اسم تجاري و ابزارها را در حاشيه هاي كاغذ اكران ، چپ يا اين كه راست قرار بخشيد تا تمركز روي تصويراز في مابين نرود. Hero header را در گونه هاي متعددي از وب سايت ها با هر مدل پباده سازي اي مي شود به فعاليت موفقيت.
به كارگيري از hero header در ساخت وب سايت وبسيماساخت و ساز يك پروسه بصري مناسب درhero header بستگي به يك نكته كليدي داراست و آن هم به كار گيري از يك عكس ديدني ميباشد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.