رنگ سازمانيرنگ مرتبط با طراحي سايت در مشهد تجارت خودتان را داشته باشيد. به كار گيري از يك رنگ تحت عنوان رنگ برندينگ كه در لوگو ، ساخت سايت و حتيدر چيدمان مصرف شده باشد علامت ي خوش سليقگي و متمايز بودن شما است. با گزينش يك رنگ سازماني مدام در ذهن يوزرها باقي خواهيد ماند.
فرهنگ و تمدن هر رنگرنگها در هر ميهن بافرهنگ هاي متعدد اهميت ويژهاي داراهستند. به صورت نمونه در جمهوري اسلامي ايران براي طراحي وب سايت جاي هاي توريسم به كار گيري از رنگهايي مثل آجري يا اين كه فيروزه اي بسيار مطلوب ميباشد. به كارگيري از رنگهاي درفش هر ميهن براي تارنما هاي دولتي حس بهتري رو به بازديدكنندگان القا مي نمايد. به عنوان مثال رنگ قرمز رنگ براي مرزو بوم چين ، سبز براي ايالات متحده عربي ، آبي رنگ و قرمز رنگ براي ايالات متحده و ... اهميت دارااست. با تحليل فرهنگ وتمدن رنگها مي قدرت وب سايت هاي دوست داشتني تري پباده سازي كرد.
مشقت سني يوزرهاوبسايت فروش اسباب و اثاث بازي با وبسايت فشن بسيار مختلف ميباشد چون احساسات و هيجانات هر سن از يوزرها نوع خاصي از پباده سازي را مي پذيرد. با آناليز اين زمينه كهاين وب سايت آيتم استعمال كدام مجموعه از اشخاص ميباشد ميتوانيم رنگهايي تعيين كنيم كه به ذوق آنها بيشتر مجاورت باشد. همان گونه كه تا قبل از اين هم اشاره شد به صورت نمونه وب سايت هاي موسيقي ، دانلود فيلم ، استوديو تصوير برداري و ... بيشتر آيتم استعمال جوانان مي باشند و براي اين نوع وب سايت از رنگهاي تيره بيشتر به كار گيري ميشود. تارنما هاي ديگري مثل تارنما هايي كه كاربر آنها كودك ها ميباشند از رنگهاي بشاش و هيجان انگيز براي پباده سازي به كار گيري مي نمايند. بدونشك در صورتيكه اين رنگها جا به جا استعمال شود تاثير نيكي روي استفاده كننده نمي گذارد.
كور رنگيطبق آمارهاي منتشر گرديده 10 % از جمعيت زمين دارنده كور رنگي ميباشند. كهاين بيماري منجر مي شود اشخاص نتوانند يك يا اين كه يكسري رنگ را ببينند. براي اينكه رنگهاي سايتتان را براي اين اشخاص قابل فهم نمائيد ميت
چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۰ | ۰۷:۱۵ ۳۷ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است